Хидравлични маркучи

Надеждна и лесна за работа запресоваща система за маркучи с до 6 спирални високо якостни метални оплетки

Parkrimp No-Skive система за маркучи и фитинги за бързо и безкапково асемблиране

  • За запресоване само на Parkrimp No-Skive фитинги
  • Без нужда от забелващ инструмент
  • Без необходимост от премахване на външното покритие
  • Бързо и лесно: без нужда от настройващи размери на машината
  • Преносими машини за ремонт на място
  • Отговаря на EN правила за безопасност

Хидравличните маркучи на Parker следват една концепция

Parkrimp® No-Skive

Без премахване на външния слой при:

100% от сплетените маркучи

~ 90% от спиралните маркучи

Parkrimp®

1-компонентни фитинги;

Предварително сглобен корпус;

Без никакво забелване!

Parkrimp® No-Skive маркучи

  • Без необходимост от премахване на външното покритие;
  • Намалява цената на асемблираното изделие;
  • Няма възможност за нараняване на маркуча като в случаите на забелване;
  • Удължава експлоатационния живот;
  • Най-висока степен на безопасност.

Parkrimp® фитинги

  • Монолитно тяло;
  • Еднокомпонентни фитинги;
  • Без несъответсвие между чашата и фитинга;
  • По- лесно поставяне и запресоване

 

Skive or No-Skive?

>> Днес хидравличните маркучи трябва да отговарят на все по-големи изисквания, отнасящи се до: висока пластичност, висока якост на опън, гъвкавост, издръжливост на огъване и усукване, устойчивост на вибрации, устойчивост на корозия.

>> За да задоволи тези нужди, Parker постоянно актуализира своята концепция за Parkrimp® и го адаптира към непрекъснатото нарастващитеизискванията за високо налягане и малки диаметри!

Спирални маркучи

Фитинги

Изкуството на технологията за хидравлични маркучи

Запресоване

Сечението на запресовани фитинги

  Конвенционалната версия със забелване              Parkrimp® No-Skive

  на маркуча

Тук се илюстрира, как когато външният слой е премахнат, подсилването на маркуча е деформирано заедно със вътрешната структура на обвивката .

Дълбокото остро врязване в зоната на обвивката унищожава подсилващата структура и цялоста на оплетките!

В допълнение на разрушената структура на слоя по време на запресоване, съществуват допълнителни рискове при забелване.
  • Недостатъчно забелване  – покритието не е премахнато в цялата му дълбочина или дължина , което влошава анкерирането на подсилващата обвивка и може да предизвика изхвръкването на фитинга!
  • Прекомерно забелване – подсилването може да се повреди , част от оплетките може да се прекъснат, следователно концентрацията на напрежение в останалите оплетки нараства, което може да предизвика преждевременно прекъсване!
  • Линейно удължаване на забелването – излагането на оплетките на влиянието на околната среда предизвиква корозия и преждевременно прекъсване!
  • Претъркване  между чашата и оплетката по цялата дължина на чашата причинява прегряване, протичане и износването на оплетките, което може да причини преждевременно прекъсване!
  • При пулсиращо налягане се повишава честотата на движение и особено много се увеличава напрежението в областта на запресоване, което връзката метал-метал не може да елиминира.

Всички тези фактори могат да доведат до повредата на маркуча!

Parkrimp® No-Skive     ИЗКЛЮЧВА всички тези проблеми!
Детайли

В областа с най-много относителни движения – дизайнът на зъбите на чашата осигурява ниско напрежение и специфична  патентована заключена връзка между чашата и подсилващите оплетки!

Това премахва риска от деформация, триене и износване на оплетката, като елиминира  също прегряването и претоварването на оплетките,поради огъгането на маркуча отвън. Това значително удължава живота на маркуча.


 

В тази зона повишаването на компресията се постига чрез деформация на зъба при контакт с оплетката.

 


 

В тази зона се достига максимална компресия, за гарантиране сигурността  на връзката. В тази част на чашата компресията е по-висока от тази при фитингите използвани със забелваща система.

 


 

Този зъб на Parkrimp фитингът заключва връзката без да предизвиква прорез в метална обвивка.

 


Системи със забелване

 

В таблицата можете да видите повишаването на компресията на старата версия фитинги работещи със забелване и Parkrimp No-Skive фитинги. Ясно се вижда, че Parker гарантира сигурността на изделието при повишаване на компресията в областа на фитинга.

 

 

 

Анализ на повредите при маркучите
  • Симптом:

Пръснат маркуч, оплетката е прекъсната и се вижда разплетена отвън на маркуча, в поразената област.

  • Причини:

Износване на маркуча, може да е резултат от многобройни цикли на налягането или непрекъснато огъване на маркуча в една област.

  • Решение:

Заменете маркуча.

  • Симптом:

Покритието е разкъсано и/или разрушено. Подсилващите оплетки показват признаци на протриване, с опасност от разкъсване и корозиране.

  • Причини:

Прекомерно претъркване или износване на маркуч изложен на външен обект, вероятно друг маркуч или неправилна по размер скоба. Въздействие на маркуча с остри ръбове или скоби.

  • Решение :

Заменете маркуча. Използвайте предпазен ръкав или метален предпазител. Опитайте се да ограничите контакта на маркуча с други предмети.

  • Симтом:

Изхвърчане на фитинга.

  • Причини:

Маркучът не е поставен в чашата на фитинга до  препоръчителната дължина. Всички зъби на чашата трябва да придържът фитинга към маркуча. Последният зъб на чашата е най-основния за правилното задържане на фитинга към маркуча.

  • Решение:

Заменете маркуча. Маркирайте повърхноста на маркуча спрямо предписаните стандарти от нашият каталог за поставяне на фитинг, след това поставете фитинга докато чашата му не достигне поставената маркировка.

  • Симтом:

Течове между фитинга и маркуча. Изхвърчане на фитинга.

  • Причини:

Чашата на фитинга е недостатъчно запресована или е презапресована.

  • Решение:

Заменете маркуча. Запознайте се с правилата за употреба на фитинга. Прегледайте инструкциите и използвайте правилното оборудване за запресоване.

  • Симтом:

Маркучът се пръсва от скъсана оплетка при последния зъб на чашата.

  • Причини:

Усукване или дърпане на маркуча от фитинга. Прекомерно движение  в резултат от пулсации на налягането или твърде къса дължина на запресованото изделие. Маркуча е огънат твърде близо до фитинга. Друга причина може да бъде неправилно оразмеряване преди пресоване.

  • Решение :

Проверявайте дали няма хлабина между маркуча и фитинга след запресоване.Никога не разтягайте, за да пасне. Асемблираното изделие може да се скъси с до 4%, когато е под налягане. Маркучът трябва да е прав в зоната след фитинга с дължина от поне 2 пъти вътрешния му диаметър преди да започне да се огъва. Поставете  обезопасителни скоби за предотвратяване на свободното движение на маркуча при повреда. Прегледайте и проверете повторно оборудването за запресоване. Заменете маркуча.

  • Симтоми:

Маркучът протича обилно, вътрешната повърхност показва признаци на издълбаване  по дължината на оплетките.

  • Причини:

Ерозия по вътрешната повърхност, причинена от високата скорост на флуида, който поразява вътрешната тръба. Може причина да бъде и частици във флуида, които да причиняват ерозия.

  • Решение:

Заменете маркуча. Маркучът трябва да бъде подбран спрямо дебита, вида и абразивността на флуида.

Parkrimp® No-Skive
  • Еднокомпонентен фитинг.
  • Предварително запресована чаша към фитинга.
  • Няма нужда от забелване на маркуча.
  • Нов материал:

– Никелирана стомана без CR6

  • Широка гама от накрайници

– Мъжки,женски, прави, колена 45° и 90°…

– ISO, EN, SAE, BS, JIS …

  • Устойчивост на корозия (ISO 92217 I ASTM B117)

– мин. 120 часа до бяла ръжда

– мин. 240 часа до червена ръжда

– мин. 120 часа до червена ръжда след запресоване.

  • 80 пъти по-висока износоустойчивост от стандартното покритие на маркуча (200.000 цикъла acc. to ISO 6945)
  • MSHA одобрено покритие

Може да се използва в масло до + 70 °C.

  • 450 пъти по-висока износоустойчивост от стандартното покритие на маркуча(1.000.000 цикъла acc. to ISO 6945)
  • Без необходимост от използване на предпазни ръкави.

 

Intl. Standards – Импулсни тестове

ISO 6803

Тест на импулсно налягане – без огъване.

ISO 6802

Тест на импулсно налягане – с огъване.

ISO 8032

Тест на импулсно налягане – с огъване “Половин Омега“.

 

OEM Изисквания

Омега тест > 1.000.000 цикъла

 

 

“Старт-Стоп“ тест

(6 x студен старт)

1.200.000 цикъла

Пикове на налягане

Не се допускат течове от фитингите.

 

500 часа постоянен поток на масло при 135°C

1.200.000 цикъла с огъване

Пикове на налягане

 

 

Комплексни решения за обслужване